Πολιτικη Επιστροφων

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του πελάτη, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερών. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της επιχείρησης (Χαιδάρι-Πλάτωνος 23), μαζί με τη φόρμα υπαναχώρησης.
Δείτε το υπόδειγμα της φόρμας υπαναχώρησης στο τέλος της σελίδας.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Ο πελάτης θα βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής. Κάθε χρηματική υποχρέωση για την καταβολή ποσών (π.χ. εξόδων μεταφοράς, αποζημίωσης) θα πρέπει να εκπληρώνεται εντός 30 ημερών, εκκινώντας από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης από εσάς ή της επιστροφής του εμπορεύματος. Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα (Χαιδάρι-Πλάτωνος 23) και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην εταιρεία , η αξία του προϊόντος θα επιστρέφεται στον πελάτη. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία μας να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης κατά την παραγγελία του, θα γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:

– Για Αντικαταβολή ή Κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να μας
δώσετε το IBAN ενός τραπεζικού λογαριασμού, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου καθώς και την τράπεζα την οποία αφορά.
– Για Paypal θα γίνεται επιστροφή μέσω Paypal.
• Ελαττωματικό προϊόν
Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερών. Εμείς σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας, καθώς και στα έξοδα συσκευασίας και αποστολής. • Στο φυσικό μας κατάστημα
Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημά μας, ώστε να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
• 1. Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, ή αποστείλετε FAX με την παραγγελία σας, σε ώρες εκτός του ωραρίου 10:00 – 19:00 τις ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή), είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο info@ronikigreece.gr και β) με ενημέρωση του ronikigreece.gr στο τηλ. 210 5324657, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.
• 2. Σε κάθε άλλη περίπτωση, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 210-5324657 ή με e-mail στο info@ronikigreece.gr ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας. Παρατηρήσεις
• Το ronikigreece.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
• Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το ronikigreece.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

• Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Start typing and press Enter to search

Καλάθι Αγορών
Χρησιμοποιούμε Cookies για την καλύτερη περιήγησή σας.. Περισσότερα
ΑΠΟΡΡΙΨΗΑΠΟΔΟΧΗ